Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Örlinger Tal - Stonehange

Stonehenge in Deutschland

by matrix50000     Germany > Baden-Württemberg > Ulm, Stadtkreis

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 48° 25.553' E 010° 00.124' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: small
Status: Archived
 Hidden on: 12 August 2009
 Listed since: 13 August 2009
 Last update: 09 June 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC8D31

10 Found
1 Not found
1 Note
1 Maintenance log
1 Watcher
1 Ignorers
178 Page visits
1 Log picture
Geokrety history

Large map

   

Route
Time
Seasonal

Description    Deutsch (German)

Der Cache ist gut versteckt in Mitten von Stonehenge. Wer sich ncith zu schade ist den ein oder anderen kleinen Stein umzudrehen, der wird auch was finden.

Nach Regen sind evtl. Gummistiefel erforderlich. 

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Ulm (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Örlinger Tal - Stonehange    Found 10x Not found 1x Note 1x Maintenance 1x

OC-Team Archived 09 June 2013, 20:15 Opencaching.de has archived the cache

Dieser Cache ist seit mehr als einem Jahr „momentan nicht verfügbar“; daher wird er automatisch archiviert. Er kann vom Besitzer jederzeit instand gesetzt und reaktiviert werden.

Note 09 March 2012 mar-kus wrote a note

Die Dose stand total unter Wasser, das Logbuch ist zum Auswringen feucht. Muss dringend trockengelegt werden!

Found 09 March 2012 mar-kus found the geocache

Kurz in der Mittagspause runter und gefunden.

Interessantes Fleckchen dort! War das mal eine Straße zu Römerzeiten? Diese dunklen Steine sind doch nicht natürlichen Ursprungs, oder?

Allerdings ist das eher ein "Micro" als ein "Small", was die Größe angeht!

TFTC, sukmar

Pictures for this log entry:
Stonehenge in UlmStonehenge in Ulm

Not found 28 December 2011 sundm did not find the geoacache

Waren dort, haben auch gefühlte 1000 Steine umgedreht, aber leider war der Richtige nicht dabei.

Found 19 November 2011 Taddel found the geocache

gefunden und geloggt :-)

 

Logbuch stark durchnässt