Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Wernsbacher Fenster

by Stanmaja     Germany > Bayern > Ansbach, Landkreis

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 49° 16.195' E 010° 47.870' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Archived
 Hidden on: 14 August 2009
 Listed since: 14 August 2009
 Last update: 28 May 2012
 Listing: https://opencaching.de/OC8D52
Also listed at: geocaching.com 

13 Found
0 Not found
1 Note
1 Watcher
1 Ignorers
123 Page visits
2 Log pictures
Geokrety history

Large map

   

Time
Seasonal

Description    Deutsch (German)

Auf dem Hochwasserdamm von Wernsbach wurde das "Wernsbacher Fenster" aufgestellt.

Wenn man durch dieses Richtung Osten blickt kann man die Kirche von Wernsbach (St. Laurentius)bewundern

 

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Wernsbacher Fenster    Found 13x Not found 0x Note 1x

Note 28 May 2012 mic@ wrote a note

Bitte bei Statusänderungen die bei geocaching.com durchgeführt werden, auch immer hier den Status ändern. Analog zu GC setze ich den Status für diesen Cache jetzt auch auf "Archiviert".

mic@ (OC-Guide)

  New coordinates:  N 49° 16.195' E 010° 47.870', moved by 42 meters

Found 01 November 2010 flashgordon77 found the geocache

Habe bei schönem Novemberwetter denn cache ohne probleme  gefunden

Pictures for this log entry:
das Fensterdas Fenster

Found 14 October 2010 wuffy found the geocache

Die Koordinaten stimmten schon genau zu einer Location, die ich als Versteck auch gewählt hätte, aber die Dose war weg, vielen Dank für die Logerlaubnis via Foto (GC)

14.30 Uhr - TFTC

Found 18 September 2010 KW1977 found the geocache

Bei dem Fenster hat doch tatsächlich einer die Scheibe rausgeschlagen, unter den imaginären Scherben den Cache aber trotzdem schnell gefunden.

TFTC & Grüße
das-sadistenteam

Found 10 August 2010 bibliothekar found the geocache

Ja da bin ich dann drübergestolpert^^ TFTC