Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Idyll mit Rastplatz

Für Liebhaber von einsamen Rastplätzen.

door shwartle     Duitsland > Bayern > Dachau

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 48° 13.825' E 011° 26.010' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:20 h   Lengte: 0.5 km
 Verborgen op: 11. oktober 2009
 Listed since: 11. oktober 2009
 Laatste verandering: 08. mei 2011
 Listing: https://opencaching.de/OC9492
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

16 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Watcher
0 Negeerders
63 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)  ·  English

Kleine Dose für den Unterwegshalt zwischendurch. Aber dass mir keiner auf die Idee kommt, hier zu halten, bis an die Dose heranzufahren oder hier gar die Straße zu überqueren!

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Idyll mit Rastplatz    Gevonden 16x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 23. januari 2011 turmalino heeft de cache gevonden

Vor Ort das UMS_Team getroffen, das noch keine Zeit hatte, die Dose wieder zu verstecken.
TFTC

Gevonden 15. november 2010 Fannal heeft de cache gevonden

Warum lässt man eigentlich die alten Rastplätze so verkommen.??

Egal für uns ist es super.!! schön versteckter Cache.  

TFTC Fannal

Gevonden 11. oktober 2010 der profi heeft de cache gevonden

Die Sitzplätze sind wirklich schön zugewuchert.
Der Lärm der Bundesstraße vertreibt einen aber sehr schnell

Gevonden 12. juli 2010 jlod heeft de cache gevonden

Mit dem Fahrrad war der Zugang schon etwas mühsam, musste die letzten 200 Meter zu Fuß gehen. Ich frag mich ja wieso der Parkplatz nicht mehr als solcher genutzt wird, die Ausrüstung erscheint besser als bei manch anderem Parkplatz.
Gruß Hans

Gevonden 06. januari 2010 Isar-12 heeft de cache gevonden

Diese Dose heute auf dem Heimweg schnell geloggt.