Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Drive-In cache

Zebrahaus

Kleiner Tradi am Wegesrand

door Rocketgonzo     Duitsland > Rheinland-Pfalz > Kaiserslautern, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 26.264' E 007° 42.614' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:05 h   Lengte: 0.02 km
 Verborgen op: 10. oktober 2009
 Listed since: 15. oktober 2009
 Laatste verandering: 13. november 2014
 Listing: https://opencaching.de/OC94F9

21 Gevonden
2 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Maintenance log
3 Volgers
0 Negeerders
235 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Infrastructuur
Route
Time
Seasonal

Beschrijving    Deutsch (Duits)

[D] Im Sommer 2009 wurde an der Vogelweh in Kaiserslautern ein mysteriöses Häuschen ohne Fenster gebaut.

Was genau drin ist, verschließt sich dem Betrachter.
Die Farbgebung aber zumindest ist recht interessant und wer genau aufpasst, dem begegnet in Kaiserslautern auch noch ein bewegliches Pendant!

Zudem führt auch die Buslinie 101 zum Cache

Viel Spaß beim Finden - aber Vorsicht:
"Big Brother is watching you"
... und das gleich vierfach!




[E] Small Tradi beside the road.
In summer, 2009 a mysterious house without windows was built at Vogelweh in Kaiserslautern.
What is exactly in it, the viewer cannot anticipate. The colour, however, at least is rather interesting and who exactly pays attention, can find in Kaiserslautern a movable counterpart!
Besides, the coach line 101 also leads to the Cache.

A lot of fun while searching - but care: "Big Brother is watching you" - four times!

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Zebrahaus    Gevonden 21x Niet gevonden 2x Opmerking 0x Maintenance 1x

Gevonden 04. juli 2015 Barfly heeft de cache gevonden

Hat etwas Kraft gekostet den Cache zu befreien. Gefunden war er gleich. TFTC.

Lg Barfly

Gearchiveerd 13. november 2014 Rocketgonzo has archived the cache

... ich schließe hier ... Danke für alle Logs!

Rocketgonzo

Gevonden 28. mei 2014, 17:00 Riedxela heeft de cache gevonden

Auf der Durchreise bin ich schnell mal von der Autobahn runter und habe das Zebrahaus besucht. Der Cache war gut getarnt aber bald entdeckt und ich konnte mich im Logg verewigen. Danke für den Cache und das zeigen dieses doch seltsamen Hauses.

Gevonden 21. april 2014, 17:34 StYerk heeft de cache gevonden

Yeah,  mein erster Cache! Vielen Dank für's  Verstecken! 

Gevonden 12. oktober 2013 Määnzer heeft de cache gevonden

Zusammen mit "ANSØ" und "LouisCyphre" heute mal ein wenig in der Pfalz unterwegs gewesen.

Vielen Dank für die Dose.

TFTC
[b][red]MÄ[/red][blue]ÄNZ[/blue][yellow]ER[/yellow][/b]

In: nix
Out: nix