Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Drive-In cache

Sackgasse

Kleiner Drive-in für Zwischendurch

door Trinitus     Duitsland > Niedersachsen > Osnabrück, Landkreis

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 52° 21.115' E 008° 18.389' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:05 h   Lengte: 0.1 km
 Verborgen op: 12. december 2009
 Listed since: 12. december 2009
 Laatste verandering: 10. februari 2011
 Listing: https://opencaching.de/OC9A62
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

10 Gevonden
1 Niet gevonden
1 Opmerking
0 Volgers
1 Negeerders
33 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Gevaren
Infrastructuur

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Nach dem ich heute meinen Cache "Wiehengebirge 01 - der Born" versteckt hatte, bekam ich noch Lust einen kleinen Drive-In zu plazieren - und hier ist er nun!

Ihr könnt mit Eurem Cache-Mobile bis auf 20 Meter an den Cache heranfahren - das finden selber sollte kein Problem darstellen!

Viel Spaß wünscht Euch

 Trinitus

 

P.s.: bitte Stift mitbringen & den Cache wieder so anbringen wie er vorgefunden wurde!

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Sackgasse    Gevonden 10x Niet gevonden 1x Opmerking 1x

Niet gevonden 16. januari 2011 gerhardolli heeft de cache niet gevonden

ich habe den cache nicht gefunden da es derbe matschich war und leicht hochwasser ich bitte um e-mail tipp

Gevonden 01. november 2010 Team repridi heeft de cache gevonden

Hier war es Reaper78 der sich die richtige der beiden in Frage kommenden Versteckmöglichkeiten ausgesucht hatte und die Suche so mit einen "Hab's!" beenden ehe sie richtig angefangen hatte. Gruß [b][green]Team repridi[/green][/b]

Gevonden 16. oktober 2010 AL006 heeft de cache gevonden

Bei Sturm und Regen doch gefunden.

Gruß AL006

Gevonden 31. juli 2010 Alle Neune heeft de cache gevonden

Als Auftakt unserer heutigen grossen Traditour haben wir diese geschickt versteckte Dose auf den zweiten Blick entdeckt. DFDC und Gruss aus Bieren Alle Neune [:)]

Gevonden 17. juli 2010 flipofrank heeft de cache gevonden

Eine schönes VersteckSmile