Waypoint-zoeken: 

Locked

 

BA

door haliju     Duitsland > Baden-Württemberg > Karlsruhe, Landkreis

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 12.013' E 008° 38.526' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 28. december 2009
 Listed since: 27. december 2009
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC9B3C

12 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Watcher
1 Negeerders
149 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van BA    Gevonden 12x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 12. augustus 2012 wernerwersonst heeft de cache gevonden

Zwei Viertel des Rätsels gab schon die Formel her, ein weiteres Viertel war nach einem Blick auf die Karte wahrscheinlich, und beim letzten Viertel hat der GeoChecker geholfen. Daher musste ich die Dose heute nur noch abholen, was dank fehlender Statisten problemlos möglich war.

Merci!
Werner, wer sonst?

Gevonden 23. juli 2011 ratoe heeft de cache gevonden

Schnell die Fragen beantwortet und dann ab zum Final. Hier mussten wir allerdings warten bis alles muggelfrei war. TFTC ratoe

Gevonden 04. juni 2011 tkbär 73 heeft de cache gevonden

Heute mit dem Radel eine kleine Tour durch Langenbrücken unternommen dabei dieses kurze Rätsel gelöst.Der Bahnhof sieht recht ordentlich aus war vor ein paar Jahren nicht so. Den Cache konnten wir schnell und ohne Probleme Loggen.Heute sehr Muggelfrei. TFTC liebe Grüße an den Owner tkbär73/die PiratenLachend

Gevonden 30. december 2010 Obelix0011 heeft de cache gevonden

Ein hübscher kleiner Multi zum Schluß meiner Cacherunde. Es war alles prima zu finden, und eindeutig. Das Döslein hatte ich auf Anhieb in der Hand. Der hat Spaß gemacht, vielen Dank.

#2853 / 15:25 Uhr

Gevonden 09. november 2010 cachetrotter heeft de cache gevonden

Habe in aller Ruhe abends hier mal Bahnhofsinventur gemacht und zielstrebig zum Final vorgedrungen. DFDC