Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Trolle

by Der Wald-Pirat     Germany > Sachsen > Leipzig, Kreisfreie Stadt

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 51° 19.798' E 012° 23.987' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Archived
 Time required: 0:10 h 
 Hidden on: 08 February 2010
 Listed since: 08 February 2010
 Last update: 24 January 2011
 Listing: https://opencaching.de/OC9DBF

11 Found
0 Not found
0 Notes
0 Watchers
1 Ignorers
126 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   

Listing

Description    Deutsch (German)

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Trolle    Found 11x Not found 0x Note 0x

Found 14 November 2010 rstweb found the geocache

Da lag doch noch etwas rum ;-) Heute war ich zusammen mit Extremo19 in der Nähe und wir haben den Kleinen fix geborgen. Das Logbuch ist allerdings extrem nass.

Danke für diesen Cache sagt René von den JuraFreaks!

Gefunden: 14.11.2010 11:45 Uhr

Found 13 October 2010 findigerINGO found the geocache

so...noch schnell aufm heimweg einen gefunden...ging ziemlich fix über die bühne ...hab bei der gelegenheit auch noch ein paar hagebutten gepflückt um einen schicken tee zum feierabend zu kochen...yam-yam

Found 15 March 2010 Roliver94 found the geocache

Im dritten Anlauf dann gefunden!!

 

Aber nicht wirlich geschütz vor neugirigen Blicken!!!

 

Da macht es sich doch gut wenn man einen Hund hat!!!Cool

Found 09 March 2010 StachelRobby found the geocache

Der ist zwart in GC.com archiviert, läßt sich aber noch prima finden (habe in meinem GPS wohl noch ein altes Listing gehabt und gar nicht gewußt, daß der archiviert wurde).
Das Logbuch ist nass, hat aber noch viele freie Seiten.

Danke für den Cache sagt
StachelRobby

Found 07 March 2010 superyurex found the geocache