Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

Herzebrock: ECL3 - KazokuTeam/Wie kmomt Kuhshci...

ECL - Eibels Cache Lieferanten Teil 3 - KazokuTeam, Gütersloh sein bekanntester Cacher ;) Wieder einmal lautet die Frage

door Eibel     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Gütersloh

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 53.057' E 008° 13.160' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 04. maart 2010
 Listed since: 08. maart 2010
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC9F02
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

3 Gevonden
2 Niet gevonden
1 Opmerking
2 Volgers
1 Negeerders
146 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Gevonden 04. september 2010 Freilandjäger heeft de cache gevonden

Im zweiten Anlauf endlich gefunden. Auch ohne Tipp :). Schönes Versteck

DfdC Freilandjäger

Opmerking 15. augustus 2010 Freilandjäger heeft een notitie geschreven

Habe ihn leider noch nicht gefunden. Bitte um einen Hinweis um einen erneuten Versuch zu starten.

Gruß Freilandjäger

Niet gevonden 14. juni 2010 blueberry76 heeft de cache niet gevonden

hey habe das selbe prob. stand auch vor der kuh. habe den chach aber nicht finden können. bitte mal einn tipppp. danke

Gevonden 23. maart 2010 Raveheart heeft de cache gevonden

Erstaunlich, wo es nicht überall aufm Dach Muh't, schon zum zweiten mal! [;)]
TFTC aus Oelde

Gevonden 13. maart 2010 Otiti heeft de cache gevonden

Jetzt habe ich ihn, Danke nochmal für den Tipp , stand gestern bereits davor und war zu blöd zum finden. Aber super Versteck !

LG

Otiti