Waypoint search: 

Archived

 
Quiz Cache

Begegnung der dritten Art !

Wie bei einem Mystery üblich, sind die oben genannten Koordinaten natürlich nicht die Finale aber ganz in der Nähe

by zentrierdorn     Germany > Saarland > St. Wendel

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 49° 29.268' E 006° 59.035' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Archived
 Hidden on: 31 March 2010
 Listed since: 31 March 2010
 Last update: 02 September 2014
 Listing: https://opencaching.de/OCA0C0
Also listed at: geocaching.com 

11 Found
0 Not found
0 Notes
1 Maintenance log
2 Watchers
0 Ignorers
281 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   

Infrastructure
Route
Time
Seasonal

Description    Deutsch (German)



Die Nachricht gibts hier !

Viel Spass beim Knobeln !!!

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Naturpark Saar-Hunsrück SL (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Begegnung der dritten Art !    Found 11x Not found 0x Note 0x Maintenance 1x

OC-Team Archived 02 September 2014 mic@ has archived the cache

Das letzte Funddatum liegt lange zurück und das Ownerlog auf geocaching.com läßt darauf schließen, das der Cache gewartet werden muß, was bisher aber nicht erfolgte. Aus diesem Grunde archiviere ich ihn auch hier. Sollten sich später neue Aspekte ergeben, so kann dieses Listing durch den Owner selbständig über ein "kann gesucht werden"-Log reaktiviert werden.

mic@ (OC-Support)

Found 21 April 2013, 17:30 sminkey found the geocache

Nachdem das Rätsel schon einige Zeit gelöst war, konnte der Cache heute schnell auf unserer Sonntagstour geborgen werden. Danke für den Cache!

Found 29 August 2010 DrAlzheimer found the geocache

Nachricht problemlos dekodiert und schnell gefunden.

Found 25 July 2010 torainspace found the geocache

Heute bei kleinem Verdauungsspaziergang zu viert gut gefunden. Zum Glück bin ich ja aus dem All und konnte deshalb übersetzen. War eine schöne Auflockerung des Tages. Merci.

Found 15 May 2010 HenryFive found the geocache

Das war mal ein Rätsel der besonderen Art ... klasse

TFTC