Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 

Unter Schafen

Kurzer Multi.

door Larry Brent     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Bonn, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 42.434' E 007° 07.990' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:20 h 
 Verborgen op: 05. april 2010
 Listed since: 05. april 2010
 Laatste verandering: 24. juli 2021
 Listing: https://opencaching.de/OCA170
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

36 Gevonden
2 Niet gevonden
6 Opmerkingen
11 Maintenance logs
3 Volgers
0 Negeerders
326 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden
1 Aanbevelingen

Large map

   

Infrastructuur
Time
Seasonal

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Parken könnt Ihr bei N 50°42.481 E 007°07.811. Könnte an Werktagen etwas knapp mit Parkraum sein.

ÖPNV: Haltestelle "Deutsche Telekom/Olof-Palme-Allee" der Linien 16/63/66/67/68.

Schaut Euch auf dem Weg zu den Startkoordinaten noch die Tafel bei N 50°42.406 E 007°07.907 an. Hier gibt's zwar keinen Hinweis auf den Cache, aber interessante Infos über das, was Ihr in der Umgebung sehen könnt.

An den Startkoordinaten findet Ihr Jäger und Gejagte. Schaut sie Euch näher an.

Gecodeerde hint   Decoderen

Fhpug nz Fpuns va Ynhsevpughat tnam yvaxf zvg qra orvqra Buera haq nz Wätre.
Svanyr: Arora qrz Irezrffhatffgrva mjvfpura rvahaqivremvt haq mjrvhaqivremvt.

A|B|C|D|E|F|G|H|I|J|K|L|M
N|O|P|Q|R|S|T|U|V|W|X|Y|Z

Hulpmiddelen

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Unter Schafen    Gevonden 36x Niet gevonden 2x Opmerking 6x Maintenance 11x

Gearchiveerd 24. juli 2021 Larry Brent has archived the cache

Und ab...

Tijdelijk niet beschikbaar 24. juli 2021 Larry Brent has disabled the cache

Da es die Schafe nicht mehr gibt und auch das Finale nichts besonderes mehr ist, kann der weg. Schade um das ehemals schöne und unvermutete Kleinod an dieser Stelle.

Gevonden The geocache needs maintenance. 04. april 2021 Wildstruth heeft de cache gevonden

Am Nachmittag habe ich hier mal wieder eine Runde mit dem Rad gedreht und dabei einige Caches und Interessantes entdeckt. Danke an alle für eure Arbeit und fürs herlocken und DFDC.

Auch ich fand nur die Hälfte der Infos, die reichte aber und ich habe meinen Namen ins Logbuch eintragen können. Das Final könnte wirklich ein bisschen Pflege vertragen. Dennoch: cool gemacht.

Liebe Grüße die Wildstruth.

Niet gevonden 14. oktober 2020, 13:49 Brunchbread heeft de cache niet gevonden

Hier ist nur noch 1 gejagter, überall im Umkreis gesucht, nichts gefunden. Stimmen die Hinweise so noch?

Gevonden 15. augustus 2020, 09:04 M43TT35 heeft de cache gevonden