Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Der Tolle Weinberg

door juligeo     Duitsland > Baden-Württemberg > Ludwigsburg

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 02.312' E 009° 06.996' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 21. april 2010
 Listed since: 21. april 2010
 Laatste verandering: 12. februari 2011
 Listing: https://opencaching.de/OCA322
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

4 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Watcher
0 Negeerders
73 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Infrastructuur
Waypoints
Time
Seasonal
Personen

Beschrijving    Deutsch (Duits)

 
 
 Der Cache ist im Weinberg,mit einer schönen Sicht

 

Der tolle Weinberg geht am

Riterhof vorbei.

Auserdem am Hohenstein Institute

Bitte Stift Mitbringen

 

Und für Erstfinder ist eine Urkunde in der Box.

 

am Ziel ist ein Stein mit Kratzern

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Alter Neckarbogen bei Kirchheim am Neckar, Hofen und Hohenstein (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Der Tolle Weinberg    Gevonden 4x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 19. september 2010 RamsesIV2k heeft de cache gevonden

Im Team mit Seahawk2K schnell gefunden.
TFTC

Gevonden 19. september 2010 Seahawk2k heeft de cache gevonden

Im Team mit RamsesIV2K schnell gefunden.
TFTC

Gevonden 10. augustus 2010 Oszedo heeft de cache gevonden

Auf unserer Radtour über die Weinberge haben wir den auch noch geloggt. Dank präziser Koordinaten war er schnell entdeckt, und geborgen. Aber hier hat man doch immer mit Muggeln zu rechnen. Seien es Leute die Raucherpause mache oder Mittag, oder sonstwas. Denn der Cache liegt auch noch genau im Sichtbereich und IMHO auch auf Privatgrund. Aber ich will nicht weiter meckern, der Blick über die Weinberge ist nett und ich habe mal das Hohenstein-Institut gesehen. [:)]

Gevonden 18. juli 2010 bubs-bär heeft de cache gevonden

Hat uns echt Spaß gemacht und ist kinderfreundlich.

Vielen Dank !!!