Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Drive-In cache

I - Punkt

door Homerpalooza     Duitsland > Schleswig-Holstein > Ostholstein

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 54° 26.278' E 011° 11.615' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 28. april 2010
 Listed since: 28. april 2010
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OCA3E2
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

24 Gevonden
0 Niet gevonden
2 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
71 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Infrastructuur
Route
Time
Seasonal

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van I - Punkt    Gevonden 24x Niet gevonden 0x Opmerking 2x

Gevonden 19. september 2010 gecko17 heeft de cache gevonden

Während eines langen Wochenendes auf der Insel schnell gefunden und geloggt.
Vielen Dank für den Cache.
Gruß gecko17 :grin:
#3333 @0934

Gevonden 16. september 2010 Team Riker heeft de cache gevonden

Unser sechster Tag in Fehmarn, Wetter wechselhaft und bei der Erkundungstour auf der Insel haben wir hier auch angehalten
um den Cache zu suchen. Da heute kein Strandwetter ist haben wir mal einige Dosen eingesammelt.

Vielen Dank und Grüße aus dem Siegerland [:P]

3/4 Team Riker

Gevonden 31. augustus 2010 Ruhrcacher heeft de cache gevonden

Auf der diesjährigen Fehmarn-Tour zusammen mit Team Magic Blue gefunden. TFTC & schöne Grüße vom Ruhrcacher

Gevonden 23. augustus 2010 enderima heeft de cache gevonden

Nach längerem Suchen haben wir diese Dose entdeckt und beherzt aus ihrem Versteck geholt.
Nach dem Loggen ordnungsgemäß zurück gelegt.

Gevonden 17. augustus 2010 Max 03 heeft de cache gevonden

Hier der erste heute, ansonsten wars der Schlusspunkt;-)