Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Historylesson/ Geschichtsstunde

Bildungsmöglichkeit auf der Höhe

door Trappercamp     Duitsland > Thüringen > Saale-Holzland-Kreis

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 57.868' E 011° 55.981' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 1:00 h   Lengte: 3.0 km
 Verborgen op: 03. mei 2010
 Listed since: 03. mei 2010
 Laatste verandering: 25. juli 2013
 Listing: https://opencaching.de/OCA460
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

1 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Maintenance log
1 Watcher
0 Negeerders
138 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Route
Waypoints
Time

Beschrijving    Deutsch (Duits)

In alter Zeit wurden die Höhen genutzt, um existentielle Lebensmomente zu fixieren. Weitab menschlicher Behausungen wurden sie zu Orten der Ruhe. Doch nicht nur Lebensmomente wurden in den Boden fixiert, sondern außerhalb der Ruheorte auch Bildungsmöglichkeiten dazu und genau an diesen Befestigungsstellen sollte suchen. Das geht mit der Hand. Vorsicht, Muggel im Wald und auf der Weide!

 

Parkmöglichkeit bei: N50°58.408 E11°56.380 unbefestigter Weg

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Historylesson/ Geschichtsstunde    Gevonden 1x Niet gevonden 0x Opmerking 0x Maintenance 1x

Gearchiveerd 25. juli 2013 Trappercamp has archived the cache

  New coordinates:  N 50° 57.868' E 011° 55.981', moved by 33 meters

Gevonden 25. augustus 2010 Emnimaju heeft de cache gevonden

Der Vollständigkeit halber, logge ich den Fund auch hier, erspar mir beim Nachtragen aber Trade und andere Kommentare.

Danke für den Cache

  Original coordinates:  N 50° 57.859' E 011° 56.006'