Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

bönnigheimer schloss

door juligeo     Duitsland > Baden-Württemberg > Ludwigsburg

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 02.398' E 009° 05.621' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 07. mei 2010
 Listed since: 07. mei 2010
 Laatste verandering: 08. april 2012
 Listing: https://opencaching.de/OCA494
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

17 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
2 Volgers
0 Negeerders
156 Bekeken
1 Log picture
Geokrety verleden

Large map

   

Route
Waypoints
Time
Seasonal
Personen

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Siehe GC.Com

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van bönnigheimer schloss    Gevonden 17x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 24. september 2011 BoersenbaerBen heeft de cache gevonden

Zuerst mußte ich eine Gruppe Touristen passieren lassen, die auf dem Weg zu einer Stadtführung waren. Dank meines Taschenmessers konnte ich mir die Dose "angeln". TFTC.

  New coordinates:  N 49° 02.398' E 009° 05.621', moved by 134 meters

Gevonden 03. juni 2011 Zwunikat heeft de cache gevonden

Haben den Cache gefunden und mit viel Kreativität auch "bergen" können.  Der Cache war aber explizit nicht wie im Dekrypt beschrieben. Hier gibt es mit der Geocaching.de-Seite zwei verschiedene Cachebeschreibungen....oder etwa doch zwei verschiedene Caches am selben Platz?!? Das sollte mal geklärt werden. Sehr kreativ ist das Versteck aber trotzdem. War eine schöne Herausforderung.

Danke und liebe Grüße

Zwunikat

Gevonden 17. april 2011 cleminguin heeft de cache gevonden

Im kurzen Muggelfreien Moment schnell geloggt

Gevonden 27. februari 2011 braveknight heeft de cache gevonden

 

Bei dem Wetter bekommt man Dreckschuhe :o)

tftc

Gevonden 12. februari 2011 PNRK heeft de cache gevonden

Schöner kleiner Cache

War zum Glück nichts los, keine Muggels auf dem Fußballplatz.