Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Hasenkuhle

Unser erster eigener Cache im Wald, wo man im Winter die Schlittenfahrer trifft

door bikerhörnchen     Duitsland > Schleswig-Holstein > Ostholstein

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 53° 55.615' E 010° 44.724' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 23. mei 2010
 Listed since: 23. mei 2010
 Laatste verandering: 09. juni 2013
 Listing: https://opencaching.de/OCA619

2 Gevonden
1 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Maintenance log
1 Watcher
0 Negeerders
134 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Time
Seasonal
Listing
Personen

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Cache ist nicht direkt am Weg. Achtung wegen Dornen und Brennesseln!!!

Viel Spaß

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Hasenkuhle    Gevonden 2x Niet gevonden 1x Opmerking 0x Maintenance 1x

OC-Team Gearchiveerd 09. juni 2013, 13:40 Opencaching.de has archived the cache

Dieser Cache ist seit mehr als einem Jahr „momentan nicht verfügbar“; daher wird er automatisch archiviert. Er kann vom Besitzer jederzeit instand gesetzt und reaktiviert werden.

Gevonden 23. juni 2011 littlefarmer heeft de cache gevonden

18:02

Auf meiner GC-Afterworktour fiel mir auf, dass hier auch noch ein oc-Cache liegt. Also ging es kurzerhand in das schöne Waldstück, welches ich schon von einem anderen Cache her kannte. Das Döschen konnte ich sofort entdecken.


THX for the cache and happy hunting.
littlefarmer

Gevonden 14. november 2010 WolliWood heeft de cache gevonden

Haben uns trotz Regen auf den Weg gemacht und wurden nach kurzem Suchen fündig! Toller Cache. Danke!

Niet gevonden 18. juli 2010 Phantasia heeft de cache niet gevonden

Leider haben wir ihn nicht gefunden, dafür aber genug Brennessel und Dornen!!!Schade eigentlich, werden es aber wieder versuchen