Waypoint search: 

Locked

 
Traditional Geocache

Dicker Bauch

by Homerpalooza     Germany > Schleswig-Holstein > Ostholstein

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 54° 27.018' E 011° 07.930' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: large
Status: Locked, visible
 Hidden on: 24 May 2010
 Listed since: 24 May 2010
 Last update: 18 March 2013
 Listing: https://opencaching.de/OCA64D

6 Found
0 Not found
2 Notes
0 Watchers
0 Ignorers
15 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   

Dangers
Route
Time
Seasonal
Persons

Description    Deutsch (German)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Dicker Bauch    Found 6x Not found 0x Note 2x

Found 03 August 2010 apfelmaus found the geocache

Bei schönem Wetter am Abend eine kleine Radtour gemacht und 11 Dosen eingesammelt. Schöne große Dose, no trade. TFTC sagt Apfelmaus #1824

Found 30 July 2010 kaa19 found the geocache

LaughingDie wahrscheinlich größte Cachedose von Fehmarn!!!Das ist ja mal ein "Dösken"

Die nebenan hüpfenden Kinder interessierte unser cachen gar nicht, sie scheinen es gewöhnt zu sein.

Die namensgebende Vase ist auch klasse und wie wir feststellten kein Einzelstück, die gibt es mindestens noch zweimal in Sartjendorf.

Wieder ein toller homerpalooza-cache, vielen Dank dafür.

TFTC

kaa19Wink

Found 10 July 2010 Shawni Cache found the geocache

Schnell gefunden und geloggt, was für eine Überraschung man war der Dick man.TFTC sagt Shawni Cache

Found 10 July 2010 ihcsu found the geocache

Tolle Überraschung, harter Kampf mit den vielen Kindermuggles, aber Dank des Inselplans konnten wir sie ablenken.Supergeiler cache, mein bester bisher.TFTC ihcsu

Note 08 July 2010 Homerpalooza wrote a note