Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Landesforsten S-H

Ein Drive-In an der Zentrale des Schleswig-Holsteinischen Landesforsten.

by henni-boy     Germany > Schleswig-Holstein > Neumünster, Kreisfreie Stadt

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 54° 04.353' E 009° 57.624' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Archived
 Hidden on: 26 January 2009
 Listed since: 24 May 2010
 Last update: 21 October 2010
 Listing: https://opencaching.de/OCA67A
Also listed at: geocaching.com 

4 Found
0 Not found
0 Notes
0 Watchers
0 Ignorers
26 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Als Dankeschön an die Leute, die sich um unsere Wälder in S-H kümmern.
Näheres unter (visit link)

Zum Heben des caches ist KEIN Werkzeug notwendig!
Es ist KEIN Stift im cache.

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Landesforsten S-H    Found 4x Not found 0x Note 0x

Found 03 August 2011 D1k74 found the geocache

Auf unserer [blue]"Lost an der Ostsee"[/blue] Tour führte unser Weg auch an diesen Cache vorbei den Brunowins Bikeman und ich gut finden und um 11:35Uhr loggen konnten.

Danke für den Cache
[b][i][green]Eik[/green][/i][/b]

Found 11 December 2010 uranium-235 found the geocache

Die Dose war schnell ausgemacht aber von der magnetischen Wirkung hatte sie keinen Gebrauch gemacht, denn sie lag auf dem Boden.
Habe sie wieder etwas magnetisch arbeiten lassen, aber die Kraft ist wohl nicht die größte!
Trotzdem schneller Fund und
T4TC!

Found 08 June 2009 Waldschrompf found the geocache

gut gefunden.

Found 31 January 2009 dellwo found the geocache

Mit dem richtigen Parkplatz muss man gar nicht suchen [:)] Der Schwan gegenüber ist sehr 'interessant'.

Danke für den Cache.
Grüße dellwo