Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Landesforsten S-H

Ein Drive-In an der Zentrale des Schleswig-Holsteinischen Landesforsten.

door henni-boy     Duitsland > Schleswig-Holstein > Neumünster, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 54° 04.353' E 009° 57.624' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 26. januari 2009
 Listed since: 24. mei 2010
 Laatste verandering: 21. oktober 2010
 Listing: https://opencaching.de/OCA67A
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

4 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
26 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Als Dankeschön an die Leute, die sich um unsere Wälder in S-H kümmern.
Näheres unter (visit link)

Zum Heben des caches ist KEIN Werkzeug notwendig!
Es ist KEIN Stift im cache.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Landesforsten S-H    Gevonden 4x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 03. augustus 2011 D1k74 heeft de cache gevonden

Auf unserer [blue]"Lost an der Ostsee"[/blue] Tour führte unser Weg auch an diesen Cache vorbei den Brunowins Bikeman und ich gut finden und um 11:35Uhr loggen konnten.

Danke für den Cache
[b][i][green]Eik[/green][/i][/b]

Gevonden 11. december 2010 uranium-235 heeft de cache gevonden

Die Dose war schnell ausgemacht aber von der magnetischen Wirkung hatte sie keinen Gebrauch gemacht, denn sie lag auf dem Boden.
Habe sie wieder etwas magnetisch arbeiten lassen, aber die Kraft ist wohl nicht die größte!
Trotzdem schneller Fund und
T4TC!

Gevonden 08. juni 2009 Waldschrompf heeft de cache gevonden

gut gefunden.

Gevonden 31. januari 2009 dellwo heeft de cache gevonden

Mit dem richtigen Parkplatz muss man gar nicht suchen [:)] Der Schwan gegenüber ist sehr 'interessant'.

Danke für den Cache.
Grüße dellwo