Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Nix für Zwerge

by Lothorol     Germany > Schleswig-Holstein > Pinneberg

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 53° 50.378' E 009° 41.972' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Archived
 Hidden on: 30 July 2010
 Listed since: 30 July 2010
 Last update: 24 November 2013
 Listing: https://opencaching.de/OCABD1
Also listed at: geocaching.com 

5 Found
1 Not found
0 Notes
1 Maintenance log
0 Watchers
0 Ignorers
170 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   

Dangers
Route
Time
Seasonal

Description    Deutsch (German)

Der Name des Caches ist Programm . Lasst euch davon auch nicht durch die ständig anwesenden vier gewässerkundlichen Messzwerge ablenken . Geniesst die schöne Landschaft und die knorrigen Eichen an der Bauernautobahn ! Kein Stift im Cache !

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Klein Offenseth-Bokelsesser Moor/Offenau-Niederung (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Nix für Zwerge    Found 5x Not found 1x Note 0x Maintenance 1x

Archived 24 November 2013 Lothorol has archived the cache

weg damit

Found 17 May 2011 die Drahtesel found the geocache

Gut gefunden. Schwer getan beim Bergen. Noch schwieriger war der Rückweg. Vielleicht hätte man sich die Route merken sollen. Naja, Dauenhof ist ja auch schön [;)] .

Found 26 February 2011 Mairoa found the geocache

Beim letzten Besuch musste ich dem Owner ja die traurige Nachricht überbringen, das der Cache verschwunden ist. Heute konnte ich dann den Nachfolger erfolgreich loggen.

Danke sehr.

Not found 28 November 2010 Mairoa did not find the geoacache

Beim ersten Anblick der Örtlichkeit hatte ich eine Idee, wo der Cache sein könnte. Das spätere Lesen von franca2s Logeintrag bestätigte diese Idee meiner Meinung nach auch. Aber, wie sehr ich mich auch umsah und meine Finger streckte, hier konnte ich nix sehen oder erfühlen.
Ist die Dose wieder weg, oder war ich nur blind?

Found 11 September 2010 Chicco72 found the geocache

Heute auf dem Nachhauseweg diesen noch mitgenommen. Und ja die eine Hälfte von Chicco72 nicht soooo klein ist, konnte wir ihn auch schnell bergen. Auf dem Rückweg zum Auto gab es noch ein paar Brombeeren. TFTC