Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Altenessen nähe 224

nähe anna berg

door hopfen112     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Essen, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 29.212' E 006° 59.773' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 11. augustus 2010
 Listed since: 11. augustus 2010
 Laatste verandering: 16. februari 2012
 Listing: https://opencaching.de/OCACB9

3 Gevonden
1 Niet gevonden
1 Opmerking
4 Volgers
0 Negeerders
152 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Infrastructuur

Beschrijving    Deutsch (Duits)

mein erster chaches ist schnell gefunden, und gut zu erreichen ob mit fahrrad, auto oder auch zu fuß.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Altenessen nähe 224    Gevonden 3x Niet gevonden 1x Opmerking 1x

Opmerking 07. februari 2012 Bundy609 heeft een notitie geschreven

! Cachemeldung !

Dieser Cache wurde als vermutlich nicht mehr vorhanden gemeldet. Aus diesem Grunde setze ich seinen Status auf "Momentan nicht verfügbar". Der Owner sollte ihn vor Ort überprüfen und ggf. wieder instandsetzen/ersetzen. Sollte binnen Wochenfrist (14.02.12) keine Reaktion erfolgen, werde ich den Cache archivieren.

Bundy609 (OC-ADMIN)

Niet gevonden 24. januari 2012 Messjunkee heeft de cache niet gevonden

Schade

Gevonden 04. september 2011 thoblerone heeft de cache gevonden

Hab ein paar Anläufe gebraucht aber das Döschen dann endlich einmal Muggel frei gefunden: So Abend 20:00 h.

Gevonden 13. augustus 2010 Mo und Ma heeft de cache gevonden

Ja, genau, wir waren auch dabei und sagen ebenfalls Danke für die Dose!

 

Mo und Ma

Gevonden 13. augustus 2010 Tamor heeft de cache gevonden

FTF!!!

Hurra - Erster!!! Uns zum ersten Mal Erster!!!! Laughing

War wirklich problemlos zu finden, das Döschen. TFTC

sagt

Tamor

 Ach ja, Mo und Ma waren auch dabei.