Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Marienberg Heimis Weg 1

Nur Logbuch

door Heimis     Duitsland > Bayern > Rosenheim, Landkreis

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 47° 54.942' E 012° 06.973' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 20. augustus 2010
 Listed since: 20. augustus 2010
 Laatste verandering: 03. oktober 2011
 Listing: https://opencaching.de/OCADA7

4 Gevonden
1 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
48 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Infrastructuur
Route
Seasonal

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Im Apfelbaum wär´s so schön gewesen. Aber da liegt es nicht. Es lohnt sich die Kirche anzusehen. v.a den Eingang.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Marienberg Heimis Weg 1    Gevonden 4x Niet gevonden 1x Opmerking 0x

Gevonden 01. november 2010 Bonky Frog heeft de cache gevonden

TFTC

Gevonden 29. oktober 2010 K&K from Bavaria heeft de cache gevonden

17:07 h
Heute im dritten Anlauf endlich an der richtigen Ecke gesucht und endlich fündig geworden.
TFTC, K&K

Gevonden 18. september 2010 ng-ebe heeft de cache gevonden

wenn schon der Cachetitel gleich ist:
siehe Log bei GC
schöner Cache trotzdem - Danke

Gevonden 05. september 2010 Tharandter heeft de cache gevonden

Für Sonntag konnte ich diesen relativ unbehelligt bergen. Ganz fix gefunden!

Niet gevonden 25. augustus 2010 K&K from Bavaria heeft de cache niet gevonden

18:15 h
Bei Ankunft am Mesnerwirt kam uns gleich der Mesner (?) höchst persönlich entgegen. Wir fragten, ob wir hier kurz parken können, da wir uns die Kirche anschauen wollen [:I]. Da sagte er, die sei aber geschlossen und bat uns seinen Schlüssel an. Er verschwand und es dauerte eine Weile, bis er wieder kam. Wahrscheinlich fand er das kleine Ding nicht so schnell....[:o)] Die Kirche und die Tür mit den Schloss ist echt sehenswert.
Der Cache blieb uns allerdings verborgen.
K&K