Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

Am Schottertunnel

An einer steinigen Wegekreuzung mitten im Wald

door dwarsloper     Duitsland > Niedersachsen > Wittmund

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 53° 37.346' E 007° 35.086' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 02. september 2010
 Listed since: 02. september 2010
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OCAEE3

4 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Watcher
0 Negeerders
77 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Gevaren
Time
Seasonal
Listing

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Am Schottertunnel    Gevonden 4x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 11. februari 2011 Waal heeft de cache gevonden

Der war gut getarnt. Wir haben mehrere Male dran vorbeigeschaut. Na ja Brillenträger haben es eben nicht so einfach. Vielen Dank für diesen Cache.

Gevonden 30. oktober 2010 Mullsbült heeft de cache gevonden

Hallo,

während einer Fahrradtour mit Tembo lag dieser Cache auf dem Weg und bat darum, gefunden zu werden.

Vielen Dank von Mullsbült

Gevonden 30. oktober 2010 Tembo heeft de cache gevonden

 

Auf einer Radtour hat Mullsbült mich zum Cache geführt und den Behälter beherzt geborgen. So konnte ich mich auch in das Logbuch eintragen.

 

  New coordinates:  N 53° 37.***' E 007° 35.***'

Gevonden 05. september 2010 ralhartm heeft de cache gevonden

Nach kurzer Suche schnell gefunden.

ralhartm

  Original coordinates:  N 53° 37.***' E 007° 35.***'