Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Puzzel cache

Kalktrichterofen Wülfrath

the secret of the "burning stones"

door laufen&suchen     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Mettmann

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 17.209' E 007° 03.089' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:30 h   Lengte: 0.5 km
 Verborgen op: 09. september 2010
 Listed since: 09. september 2010
 Laatste verandering: 31. juli 2011
 Listing: https://opencaching.de/OCAF99
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

5 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
2 Volgers
0 Negeerders
184 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Gevaren
Infrastructuur
Route
Time
Seasonal
Preparation needed

Beschrijving    Deutsch (Duits)

 

 

 

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Kalktrichterofen Wülfrath    Gevonden 5x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 31. juli 2011 Ebbe und Flut heeft de cache gevonden

Heute nach etwas Suchen auf einer Fahrradtour gehoben. Schönes und lehrreiches Versteck.

Out: Stift, In: Murmeln

Vielen Dank für den Cache von

Ebbe und Flut

Gevonden 04. juli 2011 Magosearch heeft de cache gevonden

In Heimatkunde was dazu gelernt, den neuen Radweg getestet und den Cache gelogged. DFDC

Gevonden 23. juni 2011 4rosebays heeft de cache gevonden

Nach dem Besuch des Zeittunnels haben wir uns den Kalktrichterofen angeschaut, die Fragen beantwortet und den Schatz gehoben.
Danke fürs Zeigen.

GC # 335

Gevonden 25. april 2011 erdhummel heeft de cache gevonden

Wir haben heute bei schönstem Wetter die Aufgabe recht schnell gelöst und mussten doch einige Zeit suchen, bis wir den Cache gefunden hatten. Auch ich weiß jetzt, daß hier Branntkalk produziert wurde und keine Eisenbahnen durchgefahren sind.Cool

Danke für das schöne Rätsel und den Cache

Gevonden 24. mei 2010 carbolineum heeft de cache gevonden

Es ist schon interessant, was es hier so alles zu sehen gibt.

Danke fürs Zeigen und Gruss

Silke und Michael