Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

A8 Sulzemoos

by pauliklaus     Germany > Bayern > Dachau

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 48° 16.625' E 011° 16.159' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: small
Status: Archived
 Hidden on: 10 August 2010
 Listed since: 05 October 2010
 Last update: 04 December 2014
 Listing: https://opencaching.de/OCB2EE
Also listed at: geocaching.com 

46 Found
0 Not found
0 Notes
1 Maintenance log
2 Watchers
0 Ignorers
278 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history
1 Recommendations

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Da ich selbst weiß, wie angenehm es ist, wenn man auf einer langen Autobahnfahrt ist und zwischendurch die Möglichkeit hat, sich bei einer kleinen Pause die Beine zu vertreten und dann auch noch 'ne Dose suchen und vor allem finden kann, habe ich mich entschlossen dieses auch anderen Cachern zu ermöglichen.
Auf einen schnellen Leitplanken- oder Schildercache habe ich jedoch verzichtet, es geht stattdessen ca. 20m in den Wald. Dort werdet ihr irgendwo am Boden fündig.
Für den kleinen Hunger ist auch das Restaurant Zur Goldenen Möwe in unmittelbarer Nähe.

Utilities

Show cache recommendations from users that recommended this geocache: all
Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for A8 Sulzemoos    Found 46x Not found 0x Note 0x Maintenance 1x

Archived 21 November 2014, 11:30 pauliklaus has archived the cache

Und Tschüß. Dose entfernt.

Danke für die Besuche

Found 02 July 2014 Philcaro found the geocache

Hier musste ich ein wenig suchen. Dann wurde im Listing das entscheidende Wort zum Eingrenzen der Suche gefunden. Und dann zeigte sich auch endlich die Dose.

Found Recommended 01 June 2014 goregas found the geocache

Schon vor längerer Zeit auf Geocaching.com geloggt.

Sehr schön gearbeitetes Versteck. Auch hier eine Empfehlung von uns Lächelnd!

Danke nochmal an pauliklaus und viele Grüße!

Found 29 May 2014, 12:00 waldschnueffler found the geocache

Gut versteckt, aber nach einigem Suchen waren wir dann doch erfolgreich.

Found 09 March 2014 masada74 found the geocache

siehe GC