Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

Nahe am Strand, aber nicht im Sand

Nahe am Strand, aber nicht im Sand

door Ritter Duckstone     Duitsland > Niedersachsen > Leer

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 53° 35.864' E 006° 40.083' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 08. oktober 2010
 Listed since: 08. oktober 2010
 Laatste verandering: 05. januari 2014
 Listing: https://opencaching.de/OCB341

30 Gevonden
2 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Maintenance log
4 Volgers
0 Negeerders
516 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Nahe am Strand, aber nicht im Sand

 

Der Cache liegt nahe am Strand, aber nicht im Sand. Es ist nicht so einfach den Rechten Weg durch den „tiefen“ Sand zu finden! Ein wenig abgelegen aber nicht vereinsahmt! Von einer Seite gut mit dem Rad zu erreichen! Der Rest muß zu Fuß zurück gelegt werden. Immer schön am Zaun entlang. Nicht jeder Pfosten ist heil und voll dort liegt der kleine Cache!

 

Cache: Eine kleine Filmdose mit Logbuch. Bitte was zu schreiben mitbringen! So kleine Bleistifte oder Kugelschreiber gibt es nicht!

 

Viel Spaß beim Suchen! :-)

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Nahe am Strand, aber nicht im Sand    Gevonden 30x Niet gevonden 2x Opmerking 0x Maintenance 1x

Locked 05. januari 2014 Ritter Duckstone has locked the cache

Niet gevonden 30. mei 2012 Cry Wolf heeft de cache niet gevonden

War mehrmals an der Stelle, habe aber nichts gefunden! Ist das Döschen uberhaupt noch da? Gruß, Cry Wolf

Gevonden 21. november 2011 kodet heeft de cache gevonden

gutes Versteck, muggelfrei geloggt !!!

Gevonden 23. oktober 2011 Daraleti heeft de cache gevonden

Beim..2.Besuch..auf..borkum..endlich..gefunden.

Gevonden 12. oktober 2011 MatNic heeft de cache gevonden

Hallo,

wir haben den Cache heute gehoben. Konnten ihn sehr gut finden! Eine echt idylische Ecke mit toller Aussicht auf das Dorf.

Herzliche Grüße!

MatNic