Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Da guckst du in die Röhre !

by CaptainChaosMS     Germany > Nordrhein-Westfalen > Steinfurt

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 52° 15.611' E 007° 42.981' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: small
Status: Archived
 Hidden on: 09 October 2010
 Listed since: 20 October 2010
 Last update: 16 February 2012
 Listing: https://opencaching.de/OCB489
Also listed at: geocaching.com 

7 Found
2 Not found
1 Note
0 Watchers
0 Ignorers
270 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Da wir (ElBundy, Lliane und ich) öfter in Ibbenbüren bei Bekannten in dieser Ecke sind es aber dort keinen Cache gab haben wir heute kurzerhand nach einem geeigneten Versteck gesucht und auch eines gefunden :)

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Da guckst du in die Röhre !    Found 7x Not found 2x Note 1x

Note 09 February 2012 Bundy609 wrote a note

! Cachemeldung !

Dieser Cache wurde als vermutlich nicht mehr vorhanden gemeldet. Aus diesem Grunde setze ich seinen Status auf "Momentan nicht verfügbar". Der Owner sollte ihn vor Ort überprüfen und ggf. wieder instandsetzen/ersetzen. Sollte binnen Wochenfrist (16.02.12) keine Reaktion erfolgen, werde ich den Cache archivieren.

Bundy609 (OC-ADMIN)

Not found 09 October 2011 grummelgriesgram1 did not find the geoacache

Mein erster Versuch leider nix gefundenStirnrunzelnd. Aber nächstes Wochenende versuche ich es wieder.

Not found 20 April 2011 WelpenBaby did not find the geoacache

Leider nicht gefunden,oder ist der Cache weg??

Found 19 March 2011 schattenmann found the geocache

Hat meiner Tochter viel Spass bereitet, tolles versteck.

Found 18 February 2011 porta-pirates found the geocache

Auch dieser Kleine konnte sich nicht lange vor den Piraten verstecken!
Vielen Dank.
T4T$!
Grüße,
die
porta-pirates

(bewertet mit 3 Sternen mit GCVote)

(Log via Nokia N8)