Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Ratzeburger See -10-

by team lubeca     Germany > Schleswig-Holstein > Herzogtum Lauenburg

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 53° 45.070' E 010° 43.849' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Archived
 Hidden on: 08 November 2010
 Listed since: 08 November 2010
 Last update: 03 July 2013
 Listing: https://opencaching.de/OCB682
Also listed at: geocaching.com 

8 Found
0 Not found
1 Note
1 Maintenance log
0 Watchers
0 Ignorers
102 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   

Infrastructure
Route
Time
Seasonal

Description    Deutsch (German)

Ratzeburger See -10-
Pogeez




Hier haben wir früher tolle Badeerlebnisse gehabt. Auch heute ist hier ein erfrischendes Bad noch möglich.






Viel Spass











Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Naturpark Lauenburgische Seen (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Ratzeburger See -10-    Found 8x Not found 0x Note 1x Maintenance 1x

Found 28 July 2013 CrazyHiker68 found the geocache

Hach, doch noch ein Found It zum Abschluss des heutigen Tages [:D]. Hoffentlich unauffällig genug zugegriffen und wieder zurückgehängt. Damit habe ich jetzt den Ratzeburger See in 2 Etappen umrundet (zu Fuß, wohlgemerkt). Die fehlenden Dosen kommen sicher irgendwann noch einmal auf die Liste, dann mit dem Fahrrad.

Danke fürs Zeigen dieser schönen Gegend.

Archived 03 July 2013 team lubeca has archived the cache

Der Cache wird eingesammelt.

Found 17 April 2011 Murmelhai found the geocache

Schöne Stelle, wir haben am See auch noch Picknick gemacht.

Leider hatten wir unseren Stift vergessen, so nur hier ein Eintrag.

die Murmelhaie.

Note 13 February 2011 team lubeca wrote a note

Danke, das Logbuch wird morgen erneuert.

Found 13 February 2011 CatchTheCache found the geocache

Da wir von Groß Disnack herüberkamen, haben wir den Rundkurs einfach mal mittendrin gestartet und als erstes diesen Mikro gesucht und gefunden.

HINWEIS an den Owner: Das Logbuch ist voll und hat Wasser gezogen.

TFTC sagen

CatchTheCache