Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

Krosigker Bockwindmühle

Krosigk ist ein von den Sorben im 7. Jahrhundert gegründeter Ort

door magesi     Duitsland > Sachsen-Anhalt > Saalkreis

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 36.836' E 011° 56.683' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 0:10 h   Lengte: 0.25 km
 Verborgen op: 19. juni 2011
 Listed since: 27. november 2010
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OCB82E
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

1 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
2 Volgers
0 Negeerders
123 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Infrastructuur
Route
Waypoints
Time
Seasonal

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Afbeeldingen

Wegweiser zur Mühle
Wegweiser zur Mühle
Die Bockwindmühle
Die Bockwindmühle
Die Plastedose im Versteck
Die Plastedose im Versteck
Blick zum Petersberg
Blick zum Petersberg
Die Wassermühle
Die Wassermühle
Ein Kinderspielpark in Nähe der Wassermühle
Ein Kinderspielpark in Nähe der Wassermühle
Das Versteck
Das Versteck

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Petersberg (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Krosigker Bockwindmühle    Gevonden 1x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 26. juni 2011 hallebiker heeft de cache gevonden

Nach dem Sommerkonzert im Steintor wollten wir noch etwas entspannen und ein paar Dosen suchen. Da paßte die schicke Mühle sehr gut, ein wirklich idyllisches Plätzchen hier oben. Die Suche hat trotz Spoiler doch etwas gedauert, die Tarnung ist ziemlich perfekt. Danke fürs Herführen und für den Cache.