Waypoint-zoeken: 
 
Puzzel cache

reindeer - the song

door reindeer     Duitsland > Bayern > Passau, Landkreis

N 48° 21.000' E 013° 18.000' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Beschikbaar
 Verborgen op: 24. december 2010
 Listed since: 27. december 2010
 Laatste verandering: 15. januari 2017
 Listing: https://opencaching.de/OCBA2D
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

2 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
1 Negeerders
106 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

start singing:

visit the reindeer and find the cache at:

N (R-1)(E*2)° I(N-1).D(E+2)(R-1)     E T(H-1)° (E-1)(S+2).O(N+2)(G+4)

important: use letters in order of the song - same letters do not express same numbers!

find your position in the song-contest


happy hunting! - but not the reindeer!

reindeer reindeer


Afbeeldingen

reindeer
reindeer

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van reindeer - the song    Gevonden 2x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 02. december 2012 SDBH-R heeft de cache gevonden

Also der ist mir direkt schwerer gefallen als nötig, weil Singen ist halt überhaupt nicht meine Sache. So habe ich erstmal ein paar andere Ansätze versucht, die natürlich nichts gebracht haben. Am Ende habe ich dann doch noch das gemacht, was einem geheissen wird, nämlich Singen. Und schon purzelten sinnvolle Koordinaten vom Notenblatt.
Passend zur Vorweihnachstzeit wollte ich dann heute Rudolph und seinen Gefährten einen Besuch abstatten. Leider war gerade keiner da (zu kalt??), aber das Doserl war da, wo es sein sollte.
Danke für den Cache!!!

Gevonden 29. februari 2012 gugu heeft de cache gevonden

die lösung hatte ich doch glatt vom blatt weg gepfiffen .
wo sie zu finden ist, war dann klar.
danke!