Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Virtuele cache

Secret--Places--Freiburg--12

Es ist so heiß, da hilft nur ein......

door Bousso     Duitsland > Baden-Württemberg > Freiburg im Breisgau, Stadtkreis

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 47° 59.369' E 007° 50.604' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: geen behuizing
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:01 h   Lengte: 0.02 km
 Verborgen op: 19. april 2011
 Listed since: 19. april 2011
 Laatste verandering: 20. april 2013
 Listing: https://opencaching.de/OCC2F4

4 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
1 Watcher
0 Negeerders
156 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Personen

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Hi Cachers,

es ist ein heißer Nachmittag jetzt hilft nur noch ein Eis......

meiner Meinung nach die beste Eisdiele Freiburgs.

An den angegebenen Koordinaten steht ein Haus, schaut Euch die Klingelschilder an, jawohl der Name an der Klingel oben links, fünf Buchstaben und oh Wunder klingt sogar noch italienisch.

Und wie finde ich jetzt die Eisdiele..., einfach den strömenden Massen folgen..,

VG Die Lunge

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Secret--Places--Freiburg--12    Gevonden 4x Niet gevonden 0x Opmerking 1x

Gevonden 08. augustus 2011 ysegrim heeft de cache gevonden

Auf der Freiburg-Tour per Fahrrad gefunden. Und: ziemlich lecker! TFTC!

Gevonden 27. juni 2011 wiwocasi heeft de cache gevonden

Auf dem Weg zum Urlaubsabschlusscachen auf dem Schlossberg hier angehalten. Der Laden war aber noch geschlosssen.

TFTC, wiwocasi

Gevonden 11. mei 2011 fogg&co heeft de cache gevonden

Für uns definitiv kein "secret place". Und wir stimmen mit dem Owner überein: Das beste Eis in Freiburg!

 

TFTC - Fogg

Gevonden 20. april 2011 rastapanx heeft de cache gevonden

Mit dem Velo bin ich heute Morgen vorbeigefahren. Leider gab es kein Eis. War wohl zu früh.

 - rastapanx -

Opmerking 19. april 2011 rotteckring heeft een notitie geschreven

Meiner Meinnung nach gibts das beste Eis in Freiburg hier:

N 48 01.334 E 007 51.477

Grüße aus Zähringen