Waypoint-zoeken: 

The geocache needs maintenance.

 
Drive-In cache

Am Schürerweg

Am Baum und Bäumchen

door Die Adde     Duitsland > Saarland > Stadtverband Saarbrücken

N 49° 18.287' E 007° 05.386' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: Beschikbaar
 Verborgen op: 09. oktober 2011
 Listed since: 09. oktober 2011
 Laatste verandering: 09. oktober 2011
 Listing: https://opencaching.de/OCD452

22 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
7 Volgers
0 Negeerders
300 Bekeken
1 Log picture
Geokrety verleden

Large map

   

Cache lists

Dornröschencaches 2023 door Slini11

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Additional waypoints   andere coördinaatstelsel

Parking
N 49° 18.309'
E 007° 05.416'
Info The additional waypoints are shown on the map when the cache is selected, are included in GPX file downloads and will be sent to the GPS device.

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Am Schürerweg    Gevonden 22x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 28. april 2023, 18:45 SaarMupfel heeft de cache gevonden

Heute hab ich diesen Traditional-Cache gesucht, gefunden und geloggt. Hat riesig Spaß gemacht! Danke an _Die Adde_ für den Cache "Am Schürerweg" und die Pflege!

SaarMupfel

[www.saarmupfel.de/tag/OCD452](www.saarmupfel.de/tag/OCD452)

_Blogbeitrag kommt meist wenige Stunden später_

Afbeeldingen voor deze log:
BildBild

Gevonden 07. maart 2021, 16:20 cfischer heeft de cache gevonden

Es war schön

Gevonden The geocache needs maintenance. 15. november 2020, 16:15 5Sulzer heeft de cache gevonden

Alles noch da. Leider ist der Cach defekt und das Logbuch zerstört. Haben das ganze in eine Tüte gepackt um es zu schützen.

Gevonden 14. september 2018 LUdo heeft de cache gevonden

Heute nach der Arbeit war ich noch schnell im Wald und konnte diesen Cache finden.

Das Logbuch ist angeschimmelt und sollte getauscht werden.

Danke dürfen Cache.

Gevonden The geocache needs maintenance. 21. september 2016 Frosch1000 heeft de cache gevonden

Vor dem Multi Ruhbachtal besuchten wir zum Einstieg diesen Cache. Wir konnten ihn gut finden und bedanken uns bei Die Adde fürs Legen und Verstecken :-)

Frosch1000

Das Logbuch ist nass und "duftet".