Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

Waldniel - Belle Vue

door Herodot333     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Viersen

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 12.167' E 006° 17.433' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 01. november 2011
 Listed since: 04. november 2011
 Laatste verandering: 25. juli 2014
 Listing: https://opencaching.de/OCD648
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

9 Gevonden
1 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Maintenance log
1 Watcher
0 Negeerders
262 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Personen

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Waldniel – Belle Vue


Gerade (jetzt) im Herbst ist der weite Blick besonders schön – für uns ein Anlass, auf einen solchen Blick hinzuweisen. Von dem Cache aus hat man einen schönen Blick auf den „Schwalmtaldom“ und auf die hier unverwechselbare Landschaft von Wald und Feld. Auch das Versteck ist in dieser Hinsicht typisch.

Tipp: Im Sommer lohnt der Abstecher zu der Kirche, dort ist auch ein Eiscafé, in dem man sich für erfolgreiche Cachejagd belohnen kann.

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet LSG-Happelter Heide_ Schomm (Info), Naturpark Schwalm-Nette (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Waldniel - Belle Vue    Gevonden 9x Niet gevonden 1x Opmerking 0x Maintenance 1x

Locked 25. juli 2014 Herodot333 has locked the cache

Hier hat das Unwetter zugeschlagen, außerdem ist die Dose nicht mehr da. Also erst einmal Pause

Niet gevonden 23. juli 2014 Happy Belli heeft de cache niet gevonden

Leider konnte ich den Cach nicht finden ,weil er genau unter einem umgestürzten Baum liegt. Es wäre zu gefährlich !Stirnrunzelnd

MfG Happy Belli

Gevonden 15. september 2013, 17:19 4 von Ryth heeft de cache gevonden

Hallo haben den Cache nach einigem suchen  gefunden.

Tolles Versteck.

Gruß die 4 von Ryth

Gevonden 16. september 2012 aboxy heeft de cache gevonden

Gefunden an einem sonnigen So-Nachmittag mit noch etwas verdecktem Blick auf den Schwalmtaldom.

Gevonden 23. juli 2012 cachingmex heeft de cache gevonden

Beim 2. Anlauf in wenigen Minuten gefunden.