Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Altacker

Ein Schatz in der Altackerhohl´

by Prinzessin Hotzenplotz     Germany > Baden-Württemberg > Karlsruhe, Landkreis

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 49° 10.243' E 008° 40.313' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: normal
Status: Archived
 Time required: 0:30 h   Route: 0.5 km
 Hidden on: 14 April 2012
 Listed since: 14 April 2012
 Last update: 16 October 2015
 Listing: https://opencaching.de/OCE023

10 Found
0 Not found
0 Notes
1 Maintenance log
0 Watchers
0 Ignorers
172 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   

Dangers
Route
Time

Description    Deutsch (German)

Hallo Zusammen!

In und um Zeutern herum gibt es ja schon einige schöne Caches und nun wollen wir Euch einen der schönsten Hohlwege in Zeutern vorstellen!

Achtung: Familie Grimbart on tour ;-)


Wir wünschen Euch viel Spass bei der Suche und natürlich auch bei weiteren Wanderungen in den herrlichen Hohlwegen von Ubstadt-Weiher ;-)

Parkmöglichkeiten sind reichlich vorhanden bei:
N 49° 10.429´ E 008° 40.442 ´

Schöne Tage in der Natur wünscht Euch

Prinzessin Hotzenplotz aus Zeutern

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Altacker    Found 10x Not found 0x Note 0x Maintenance 1x

Archived 16 October 2015 Prinzessin Hotzenplotz has archived the cache

Der Altacker muss wegen Verwitterung archiviert werden.

 

Prinz. Hotzenplotz

Found 11 October 2015, 18:14 PfadfinderHeidelberg found the geocache

10. Oktober 2015 17:00
PfadfinderHeidelberg
Heute kurz vorm Kuchenessen noch auf Tour gegangen. Nette Gegend mit den ganzen Hohlen... Tftc!


Found 20 June 2014, 21:31 ferengi74 found the geocache

Vielen Dank sagt ferengi75 mit Kind und Kegel

Found 25 January 2014 Calandra found the geocache

Die Altackerhohl ist wirklich toll! Vor allem finde ich die Infotafeln auch mal schön. Wilden Oregano gab es zwar nicht mehr, dafür vereinzelten Feldsalat...
Vielen Dank für den Cache

Found 24 November 2013, 15:00 TheThieves found the geocache

Vielen Dank für die schöne Führung durch die Hohlwege.