Waypoint-zoeken: 

The geocache needs maintenance.

 
Traditionele cache

Saurons Mund

door fbarutcu     Duitsland > Baden-Württemberg > Schwäbisch Hall

N 49° 04.956' E 009° 33.126' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: Beschikbaar
 Benodigde tijd: 0:30 h 
 Verborgen op: 19. oktober 2012
 Published on: 19. oktober 2012
 Laatste verandering: 19. oktober 2012
 Listing: https://opencaching.de/OCEE4B

6 Gevonden
1 Niet gevonden
0 Opmerkingen
3 Volgers
0 Negeerders
189 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Cache lists

Dornröschencaches 2024 door Slini11

Infrastructuur

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Naturpark Schwäbisch-Fränkischer Wald (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Saurons Mund    Gevonden 6x Niet gevonden 1x Opmerking 0x

Gevonden 13. mei 2021, 14:57 Dolch heeft de cache gevonden

Nach 5 Jahren erneut gesucht und dieses Mal gefunden!
Super versteck! 😁👍

Gevonden The geocache needs maintenance. 28. november 2020, 15:49 DerPrinzundSeineHühner heeft de cache gevonden

Abenteuerlicher Marsch durch Herbstliche Dornen.
Leider kein Logbuch

Gevonden The geocache is in good or acceptable condition. 09. september 2017, 17:03 aukue heeft de cache gevonden

Auf einem etwas zugewachsenen, abenteuerlichen Weg ging es hierher. (Den Resten einer Bank nach zu schließen, war das früher wohl mal ein Wanderweg.)

Im Zielgebiet fanden wir die Dose dann sofort, denn das Versteck passt wirklich super zum Cachetitel!

Schöne Location!

 

Gruß aukue

Gevonden 31. december 2016 Pfudel heeft de cache gevonden

Der Cache ist nicht nur da, sondern auch in tadellosem Zustand, gut eingemessen und stimmig plaziert.

Da das Logbuch noch völlig jungfräulich war, hat wohl unlängst eine Wartung stattgefunden.

Auch dieser Findling gehört (imho) unbedingt auch auf .com geschatlet :-)

TFTC & Grüssle aus Vellberg,

Pfudel

Niet gevonden 24. maart 2016, 16:26 S0ulm4ch1n3 heeft de cache niet gevonden

Entweder echt gut versteckt... Oder nichtmehr da 😢