Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Zick-Zack-Weg

Dieser Cache liegt oberhalb des Zick-Zack-Wegs im Edelmannswald bei Veitshöchheim.

door Aludii     Duitsland > Bayern > Würzburg, Landkreis

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 50.922' E 009° 52.499' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:30 h   Lengte: 2.0 km
 Verborgen op: 22. maart 2012
 Published on: 19. februari 2013
 Laatste verandering: 22. april 2015
 Listing: https://opencaching.de/OCF2FB
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

5 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Maintenance log
2 Volgers
0 Negeerders
124 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Route
Time
Seasonal
Personen

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Zick-Zack-Weg Achtung: der Cache ist nicht unter den Laubhaufen auf dem Weg versteckt - das sind Pferdeäpfel!

Erstausstattung des Caches:

  • Logbuch, Bleistift, Spitzer (bitte drin lassen)
  • Munzee (am Dosenboden, bitte auch drin lassen)
  • Flaschenöffner für Notfälle :-)
  • und Kleinkram zum Tauschen...

Viel Spaß beim Suchen und Finden.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Zick-Zack-Weg    Gevonden 5x Niet gevonden 0x Opmerking 0x Maintenance 1x

Gearchiveerd 22. april 2015 Aludii has archived the cache

Gevonden 20. april 2015 Rosenfan heeft de cache gevonden

Schöne Ecke, wo wir zu vor noch nie spazieren gegangen sind.man muss gar nicht so weit fahren um schöne Wege zu finden. Recht leicht zu finden. In die Box ist leider Wasser eingedrungen. Logbuch ist feucht, aber noch nutzbar. Flaschenöffner inf Spitzer leider nicht mehr drin. 

Gevonden 06. januari 2014, 10:19 Bicha heeft de cache gevonden

Danke fürs verführen.

Gevonden 03. januari 2014, 19:30 mscheuring heeft de cache gevonden

Bei Regen eine sehr rutschige Angelegenheit aber  das konnte uns nicht abhalten den Cache zu machen.. DankeZunge raus

Gevonden 26. juni 2013 Karottenbande heeft de cache gevonden

war eine sehr nette Runde, vielen Dank!