Waypoint-zoeken: 

Logs van Ratzeburger See -9-    Gevonden 4x Niet gevonden 1x Opmerking 0x

Gevonden 04. september 2013, 19:10 loco43 heeft de cache gevonden

Haben es dank unserer Ortskenntnis schnell gefunden.

Gearchiveerd 03. juli 2013 team lubeca has archived the cache

Der Cache wird eingesammelt.

Niet gevonden 17. april 2011 Murmelhai heeft de cache niet gevonden

Wir hatten leider kein Glück. Obwohl wir alle 4 gesucht haben, blieb der Cache uns verborgen.

die Murmelhaie

Gevonden 13. februari 2011 CatchTheCache heeft de cache gevonden

Unsere letzte Station heute bereitete uns zum Glück auch nicht allzu viel Kopfzerbrechen, nach kurzem Suchen hielten wir die Dose in den Händen.

TFTC sagen CatchTheCache

Gevonden 30. december 2010 honeybee1010 heeft de cache gevonden

Gevonden 10. augustus 2008 sanchopancho heeft de cache gevonden

Heute ging es zusammen mit FreeAgent um den See, hat Spaß gemacht! Eine schöne Idee mit der Serie. [i]Vielen Dank für den Cache und liebe Grüße[/i] [green][b]SanchoPancho[/green][/b] [:P] 

[Terug naar de cachebeschrijving]