Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

Lüderitz Grab

door S-cape     Duitsland > Sachsen-Anhalt > Stendal

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 52° 29.096' E 011° 40.627' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 0:30 h 
 Verborgen op: 24. maart 2009
 Listed since: 29. maart 2009
 Laatste verandering: 12. juni 2009
 Listing: https://opencaching.de/OC7CE0
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

2 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
27 Bekeken
1 Log picture
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Der Cache befindet sich auf dem Landsberg (132 ü.NN). Ihr könnt den Berg gut über die B 189 erreichen, unten parken und zu Fuß besteigen. Dort oben findet ihr einen Feuerwachturm und das Grab bzw. den verwitterten Grabstein (abgesprengter Teil des in der Heide befindlichen Backensteins) von Hermann von Lüderitz (1814-1889).

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Biosphärenreservat Flußlandschaft Elbe (Info), Landschaftsschutzgebiet Uchte-Tangerquellen und Waldgebiete ... (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Lüderitz Grab    Gevonden 2x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 02. mei 2009 upigors heeft de cache gevonden

Wärend unserer heutigen Motorradtour mit fragglechen und laubenstreicher hier eigentlich ne Raucherpause machen wollen, GPS an und siehe da, ne Dose in 150m. Na da mussten wir doch hin was Dank entsprechender Cachemobile als DriveIn möglich war. Danke fürs herführen sagt upigors

Gevonden 29. maart 2009 Buckel heeft de cache gevonden

Heute nach dem Geburtstagsessen meiner Tochter einen schönen Spaziergang auf dem Landsberg gemacht und um 15:00 gesucht, gefunden und ins jungfräuliche Logbuch geschrieben. Dieser Cache war so von uns auch schon in Planung, nun konnten wir den Cache suchen.
Schöne Idee, hat uns sehr gefallen.
no trade
FTF
Team Buckel sagt Danke.

Afbeeldingen voor deze log:
GrabsteinGrabstein