Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Blue Thunder (Lost Place)

Blue Thunder war früher mal ein Disco Club

door Protzie     Duitsland > Hessen > Wetteraukreis

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 16.352' E 008° 58.029' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:05 h 
 Verborgen op: 22. oktober 2011
 Listed since: 18. maart 2012
 Laatste verandering: 23. september 2014
 Listing: https://opencaching.de/OCDD7A
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

9 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
2 Maintenance logs
1 Watcher
0 Negeerders
543 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Infrastructuur
Route
Time
Seasonal

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Blue Thunder war früher mal ein Disco Club, genannt Loch. Jetzt
eine zum Müllplatz umgewandelte Ruine, die ihr nicht Betreten
solltet.

Ein schneller Drive Inn mit Blick auf die Ruine. Wer noch Bilder von früher hat, kann sie gerne zu seinem Log hochladen.

Gecodeerde hint   Decoderen

Zntargvfpu

A|B|C|D|E|F|G|H|I|J|K|L|M
N|O|P|Q|R|S|T|U|V|W|X|Y|Z

Afbeeldingen

Blue Thunder
Blue Thunder

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Blue Thunder (Lost Place)    Gevonden 9x Niet gevonden 0x Opmerking 1x Maintenance 2x

Gearchiveerd 28. augustus 2014 Protzie has archived the cache

Lost Place auch

Tijdelijk niet beschikbaar 27. augustus 2014 Protzie has disabled the cache

Dose verschwunden

Gevonden 25. april 2014, 19:44 Wanderfalken1087 heeft de cache gevonden

Sind seit heute dabei war unser erster Cache hat viel Spass gemacht DANKE

Gevonden 02. april 2014, 14:10 fanzocker heeft de cache gevonden

gefunden das rohr

Gevonden 17. februari 2014 orscher1959 heeft de cache gevonden

Heute mal die Waldsiedlung mit ein paar Smilies versehen....danke fürs Auslegen.

Opmerking 21. september 2013 Protzie heeft een notitie geschreven

Wiedermal eine Neue Dose angebracht. Das war die letzte, denn vom Loch ist auch nichts mehr zu sehen. Der ganze Platz steht Voll LKW´s und Anhänger.

Gevonden 05. november 2012 DieMurdocks heeft de cache gevonden

Da ich in der Nachbarschaft zu tun hatte konnte ich dieser Dose nicht widerstehen.
DFDC

Gevonden 26. augustus 2012 Silberpferd heeft de cache gevonden

Schneller drive in, nach dem Finden haben ein paar Jugendliche mit Sonnenbrille genervt und permanent die Gegend unsicher gemacht. Nachdem ich ein paar mal gezwungener Maßen über Nebenstraßen im Kreis gefahren bin und immer wieder auf die Gruppe gestoßen bin, hab ich sie mal mit meinem gefälschten Martinshorn verscheucht Cool

TFTC

Gevonden 07. juli 2012 Pipowitsch heeft de cache gevonden

Der Ort hat sich ganz schön verändert. Naja, sind ja auch schon ein paar Jahre vergangen.

Vielen Dank für den Cache,
Pipowitsch

Gevonden 01. juni 2012 famfee heeft de cache gevonden

Nach 10 min gefunden, mein Kind wollte in den Gulli krabbeln... Dankeschön

Gevonden 20. april 2012 Gnom heeft de cache gevonden

Auf dem Heimweg schnell noch hier vorbei.

Danke für's Verstecken

Gnom

Gevonden 20. februari 2012 irrwisch1 heeft de cache gevonden

Heute mit TopGodo eine kleine Feierabendrunde gedreht um mal wieder Aalscht etwas aufzuräumen.