Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Felder hinter'm Laupushof

door Bullitt25     Duitsland > Hessen > Frankfurt am Main, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 11.576' E 008° 42.497' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 07. maart 2021
 Published on: 09. maart 2021
 Laatste verandering: 04. december 2021
 Listing: https://opencaching.de/OC1696B
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

4 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Maintenance log
1 Watcher
0 Negeerders
17 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

 
Felder hinterm Laupushof
 

Ein kleiner Cache an den Feldern am Laupushof. Viel Spaß!

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Felder hinter'm Laupushof    Gevonden 4x Niet gevonden 0x Opmerking 0x Maintenance 1x

Gearchiveerd 04. december 2021 Bullitt25 has archived the cache

Gevonden 28. juni 2021 LouisCifer heeft de cache gevonden

Heute konnte ich gar nicht früh genug Feierabend haben, wollte ich doch endlich mal meinen neuen Fahrradcomputer ausprobieren. Doch leider wurde es dann doch halb 7, bis ich starten konnte. Als Ziel gab ich die Koordinaten eines Mysterys ein, da dieser tatsächlich in ein paar Tage archiviert werden soll. Auf dem Rückweg besuchte ich dann auch noch diesen schnell gefundenen Tradi, bevor es rechtzeitig vor dem Gewitter wieder nach Hause ging. DFDC!

Gevonden 12. april 2021 ReneFFM heeft de cache gevonden

Auf einer Runde mit dem Rad nach der Arbeit hier vorbei gekommen, schnell gefunden und geloggt.

TFTC
ReneFFM

Gevonden 15. maart 2021 kadett11.oc heeft de cache gevonden

noch ein {ftf} mt han5 danke fürs asulegen

Gevonden The geocache is in good or acceptable condition. 10. maart 2021 FlashCool heeft de cache gevonden

Oh, wie schön - neue Cache in der Homezone...

Mit dem Radl zurm Laupushof geradelt und auch hier erfolgreich einen Fund verbuchen können. Vielen Dank für's Auslegen und Verstecken.