Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

gone45667

Kleiner Mikro am schönsten Hafen der Lübecker Bucht.

door Gone     Duitsland

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 00° 06.005' W 000° 48.844' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 30. januari 2005
 Listed since: 22. augustus 2005
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC0030
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

40 Gevonden
0 Niet gevonden
2 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
10 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van gone45667    Gevonden 40x Niet gevonden 0x Opmerking 2x

  New coordinates:  N 00° 06.***' W 000° 49.***'

Gevonden 13. september 2008 dellwo heeft de cache gevonden

Bei tollem Blick konnte ich diesen trotz Personen auf der Plattform gut und schnell finden und loggen.

Danke für den Cache.
Grüße dellwo

Gevonden 10. augustus 2008 Marina&Sven heeft de cache gevonden

Im  Urlaub mit Freunden schnell gefunden und geloggt.

Schöne Aussicht vielen Dank

MARINA0306 

Gevonden 07. augustus 2008 haribo&fu heeft de cache gevonden

 

schöner cache, gute idee, gut gemacht!!! 

Gevonden 06. juli 2008 spiderhl heeft de cache gevonden

Einer von vier, welche wir heute gesucht und auch gefunden haben. Toller Ausblick und ein wirklich schicker Hafen mit einer nigel nagel neuen Promenade. Loht sich! Und es gibt gleich mehre cache dicht zusammen. Also, ein kleiner Ausflug lohnt sich bestimmt.

 TFTC Problem Child

Gevonden 03. juli 2008 delirio heeft de cache gevonden

War mein erster Versuch einen Cache zu finden. Klappte erst im zweiten Versuch. Embarassed
Eine schöne Idee!