Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 

Platz der Jugend

In der Nähe des "Platz der Jugend", im Barnstorfer Wald

door jennergruhle     Duitsland > Mecklenburg-Vorpommern > Rostock, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 54° 04.890' E 012° 05.957' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 23. juni 2005
 Listed since: 30. augustus 2005
 Laatste verandering: 23. mei 2022
 Listing: https://opencaching.de/OC00B4
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

66 Gevonden
2 Niet gevonden
4 Opmerkingen
2 Maintenance logs
4 Volgers
0 Negeerders
378 Bekeken
1 Log picture
Geokrety verleden
1 Aanbevelingen

Large map

   

Route
Time
Seasonal

Beschrijving    Deutsch (Duits)  ·  English

An den angegebenen Koordinaten findet sich ein erhöhtes Steinplateau (siehe Bild). Dort befinden sich einige Findlinge am Hang, man stellt sich nun an die rechte Kante des obersten. Unten auf der Wiese stehen zwei junge Bäume in Gestellen (es waren früher mal drei). Dann peilt man über den rechten die gegenüber liegende Seite des Talkessels an und sieht ein paar Buchen. Dort geht man dann hin. Eine der Buchen dort ist am Boden sehr breit und verzweigt, und zwischen ihren Wurzeln ist der Cache versteckt (direkt am Boden).

Afbeeldingen

Ehemals drei junge Bäume / former three young trees
Ehemals drei junge Bäume / former three young trees
Plateau
Plateau
Die Buche am Boden / The beech at the ground
Die Buche am Boden / The beech at the ground

Hulpmiddelen

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Platz der Jugend    Gevonden 66x Niet gevonden 2x Opmerking 4x Maintenance 2x

Gearchiveerd 23. mei 2022 jennergruhle has archived the cache

Tja... Schon wieder weg. Die Stelle ist anscheinend verbrannt - und die anderen Bäume in der Nähe sind auch nicht besser geeignet. Somit ist hier nun Schluss.

Tijdelijk niet beschikbaar 12. april 2022 jennergruhle has disabled the cache

Der Cache ist leider weg. Da muss ich nächste Woche eine neue Dose ausbringen.

Gevonden 26. december 2020, 14:01 Klausii heeft de cache gevonden

Vielen Dank für den Cache

Gevonden 20. december 2020, 12:14 Mayer Expedition heeft de cache gevonden

Auch mit Kindern gut zu finden.

Vielen Dank

Gevonden 13. december 2020, 14:11 the4seekers heeft de cache gevonden

Vielen Dank