Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Puzzel cache

Keltenblick

Leichter Bonus Cache zu "Die Kelten by Arnoldl".

door Kottan     Oostenrijk > Niederösterreich > Weinviertel

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 48° 38.000' E 016° 21.800' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 29. juli 2005
 Listed since: 31. augustus 2005
 Laatste verandering: 22. oktober 2005
 Listing: https://opencaching.de/OC00C6

0 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
1 Watcher
0 Negeerders
2 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Dieser Cache ist ein Bonuscache zu GCP7W5. Die Headerkoordinaten sagen dir nur das der Cache im Keltendorf liegt, die Beschreibung findest du im Cache.

Happy Caching

Kottan

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Keltenblick    Gevonden 0x Niet gevonden 0x Opmerking 1x

Opmerking 22. oktober 2005 Kottan heeft een notitie geschreven

Für diesen Cache muss erst ein anderer Cache gefunden werden, der nicht von mir ist und der nur bei gc.com angeboten wird. Deshalb war es eigentlich nicht sinnvoll diesen Cache hier überhaupt zu listen. Da dass eigentlich sogar als Profokation aufgefasst werden könnte (was keines Falls beabsichtigt war) archiviere ich diesen Cache hier auf oc.de wieder. Auf gc.com ist er weiter verfügbar.

Happy Caching

Kottan