Waypoint-zoeken: 

Locked

 

Schloss Braunfels

door Die Solmser     Duitsland > Hessen > Lahn-Dill-Kreis

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 30.883' E 008° 23.528' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 2:00 h   Lengte: 3.0 km
 Verborgen op: 22. oktober 2005
 Listed since: 22. oktober 2005
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC04DD
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

11 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
3 Volgers
0 Negeerders
48 Bekeken
4 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Afbeeldingen

Station 1, hier geht\'s los
Station 1, hier geht\'s los

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Naturpark Hochtaunus (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Geokrets

KretyPoker Pik 9 door pirate77

Logs van Schloss Braunfels    Gevonden 11x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 24. maart 2008 Nadita heeft de cache gevonden

Das war ein schöner, gemütlicher Osterspaziergang (leider mit ein bißchen Schnee) in Braunfels. Hat Spaß gemacht, vielen Dank. War wirklich liebvoll ausgearbeitet.

Nadine und Jens

nix in und nix out

Gevonden 27. januari 2008 Marc&Mone heeft de cache gevonden

Cache zusammen mit Katy+Volker, Iris+Torsten+Bootsmann gut gefunden. Schöner Rundgang durch Braunfels. Da wir in Begleitung von Bootsmann waren, konnten wir das Schloss leider (die Damen im Team), oder zum Glück (die Herren) nicht besichtigen!

In: Engelchen
Out: Geocoin

Marc und Mone

Gevonden 01. juli 2007 Die Solmser heeft de cache gevonden

Gevonden 13. juni 2007 tests heeft de cache gevonden

Sehr viel von der Stadt gesehen! Gefunden, Danke

mmeuser

Gevonden 15. oktober 2006 Cache-Hunter heeft de cache gevonden

Bei tollem Herbstwetter haben wir einen Ausflug in das nette Städtchen Braunfels gemacht und uns diesen Cache nicht entgehen lassen. Sehr interessante Plätze für die einzelnen Stationen. Hatten nur zum Schluß aufgrund des (bald endlich ersetzten) Behelfs mit dem GPS einige Probleme. Aber dann noch gut gefunden!

No trade.

Gruß

Team MaTi