Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Drive-In cache

A1: Eggesee

door TandT     Duitsland > Niedersachsen > Diepholz

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 52° 59.537' E 008° 39.386' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 23. april 2005
 Listed since: 22. oktober 2005
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC052F
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

3 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
102 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)  ·  English  ·  Français

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Naturpark Wildeshauser Geest (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van A1: Eggesee    Gevonden 3x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 12. maart 2006 Sueffel heeft de cache gevonden

---(2006-03-12, 18: 1:51)---

Auf der Fahrt von E->HH diesen Cache gesucht und gefunden.

Danke, Gruss Sueffel

Gevonden 25. juni 2005 Bing&Bong heeft de cache gevonden

Auch hier war Susanne der Findefix, diesmal im Regen...

Gevonden 28. april 2005 wilde-maus heeft de cache gevonden

Gefunden mit viel Glück oder eher per Zufall.
Mein Fahrer mußte seinen Bürokaffee wegbringen. In der Zeit überlegte sich die Beifahrerin (Ego): "Hier liegt bestimmt auch so'n Autobahncache von Tandt. Hmmmmmmm, wenn ich hier was verstecken würde, würde ich da den Parkplatz verlassen und das da unter verstecken." Gemacht, getan, geloggt und wieder versteckt.
Vielen Dank für den Zufallscache. Die anderen werden wegen meinem Schluckspecht von Auto auf unbestimmte Zeit verschoben.
MfG, Karen