Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Träume leben

by LR80     Germany > Schleswig-Holstein > Herzogtum Lauenburg

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 53° 30.439' E 010° 15.272' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Archived
 Time required: 0:15 h 
 Hidden on: 14 August 2005
 Listed since: 24 October 2005
 Last update: 25 March 2010
 Listing: https://opencaching.de/OC05FB
Also listed at: geocaching.com 

32 Found
4 Not found
0 Notes
0 Watchers
0 Ignorers
7 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch  ·  English

I fullified a lifedream to it,
and gave him a room in the Lebensbaum.
Down at the tree with view to the box,
each cacher can search him from today.
When muggles get on your nerves,
you can be interestet on the fontain.

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Träume leben    Found 32x Not found 4x Note 0x

Not found 09 October 2009 Cabrito81 did not find the geoacache

Hi!

Nach lamgem intensiven Suchen haben wir leider nichts ausmachen können. Das Navi gab auch keine richtige Position her, doch bis der eTrex da ist muss das wohl noch gehen.

Vielleicht haben wir auch einfach nicht richtig hingeschaut :)

Lieben Gruß,

Ela

Found 12 July 2009 Sandkistenrocker found the geocache

was für ein Baum... dankeschön...

Found 14 June 2009 CoCaSteWi found the geocache

Ich war heute hier in Reinbeckt zu einem Geburtstag und konnte schnell zwischen nur zwei Döschen heben. Das eine war dies hier.

Schönes Plätzchen. Hier im Schloss habe ich schon mal ne nette Hochzeit gefeiert. Der Baum ist mir dabei allerdings nicht aufgefallen. Danke fürs zeigen.

DfdC
Carsten

Found 01 June 2009 mountiemania found the geocache

Danke für den Cache an diesem schönen Ort.

War trotz einiger Muggels im Park schnell gefunden. 

Found 29 May 2009 ollip found the geocache

Wieso auf geocaching.com stillgelegt, wir haben ihn heute gut finden können. Toller Baum mit mächtigen Auswüchsen, da kommt man ins träumen......
Danke für diesen tollen Baum
ollipeh