Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Virtuele cache

Und nun?

door LR80     Duitsland > Mecklenburg-Vorpommern > Güstrow

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 53° 47.135' E 011° 53.170' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: geen behuizing
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 24. oktober 2005
 Listed since: 24. oktober 2005
 Laatste verandering: 08. maart 2007
 Listing: https://opencaching.de/OC0606

1 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
0 Volgers
0 Negeerders
2 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Viele Wege führen zum Ziel…das wurde mir bewusst als ich vor diesem Wegweiser stand. Hier konnte ich also zwischen links und rechts wählen, um an mein Ziel zu kommen. Da ich meine Wegnotiz natürlich zu Hause auf dem Küchentisch vergessen hatte, entschied ich mich ganz klassisch…..per Abzählreim…für rechts.

Wie viele Kilometer sind es bis zum Ziel, wenn man links abbiegt? LL
Wie viele Kilometer sind es bis zum Ziel, wenn man rechts abbiegt? RR
(LL x RR x 10) + LL + RR + 7 = JJJJ

Welches Ereignis verbindet JJJJ mit meinem Ziel?

Das Ereignis besteht aus zwei Hauptwörtern und ist gleichzeitig dein Passwort um diesen Cache loggen zu können.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Und nun?    Gevonden 1x Niet gevonden 0x Opmerking 1x

Opmerking 08. maart 2007 LR80 heeft een notitie geschreven

Allgemeine Cachekontrolle:

Koordinaten = okay
linkes Schild = ersetzt
Cachegrundlage = entzogen
Konsequenz = wird archiviert

Gevonden 08. april 2006 Biky heeft de cache gevonden

Es ist schon kurios wenn man vor dem Wegweiser steht, aber der Rest ging problemlos und das Internet hilft natürlich dabei das Passwort zu finden.
Danke für den schönen Cache.
Gruß Biky