Waypoint search: 

Locked

 
Traditional Geocache

Gelöscht

by oc-hunter     Germany > Baden-Württemberg > Heilbronn, Landkreis

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 49° 03.800' E 009° 18.767' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: normal
Status: Locked, visible
 Hidden on: 01 September 2004
 Listed since: 24 October 2005
 Last update: 18 March 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC0611

30 Found
1 Not found
0 Notes
1 Watcher
0 Ignorers
23 Page visits
8 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Burg Wildeck-Ruine Helfenberg und Umgebung (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Gelöscht    Found 30x Not found 1x Note 0x

Found 05 January 2009 Naturfan found the geocache

Schöne Gegend und tolles Versteck.

Gerade haben wir die Box enddeckt, kamen schon Erwachsene mit Kinder in die Nähe die auch auf der Suche waren.

Springgummi rein und alles schnell versteckt.

 Danke für den schönen Cache.Smile

 

Found 09 November 2008 Raptorracer found the geocache

Dies war der 2. Cach am heutigen Tag. Tolles Versteck. In=Policecar Out= nix. Gruß Raptorracer

Found 06 November 2008 Captain Ixi found the geocache

Bei Landparitätische mit dem Bibibobomann-Vadder zusammen gefunden.
VHDFDNC
Gruß Captain Ixi

Found 07 October 2008 Milkshake72 found the geocache

Bei Nacht den Berg hochgeschnauft und die schöne Aussicht genossen. Die Dose selbst lässt sich bei Tag sicherlich besser finden, aber nach kurzer Zeit hielt ich sie dann in den Händen. Sie scheint allerdings nicht unbedingt richtig wasserdicht zu sein... Zum Glück hatte ich keine kurzen Hosen an... Vielen Dank und Gruß Milkshake72

No trade

Found 02 October 2008 Waterfreak found the geocache

Tolles Versteck schade dass mann nicht mehr hoch kann/darf Cry. Schöne Aussicht.

 

Gruss

  Waterfreak