Waypoint search: 

Archived

 
Quiz Cache

Dichter & Denker #1 - Hexeneinmaleins

by JamesDoe     Germany > Nordrhein-Westfalen > Rhein-Sieg-Kreis

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 50° 38.000' E 006° 57.000' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: normal
Status: Archived
 Time required: 1:30 h   Route: 3.0 km
 Hidden on: 26 October 2005
 Listed since: 26 October 2005
 Last update: 21 March 2012
 Listing: https://opencaching.de/OC06E3
Also listed at: geocaching.com 

44 Found
0 Not found
0 Notes
2 Watchers
0 Ignorers
141 Page visits
4 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

.

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Naturpark Naturpark Rheinland (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Dichter & Denker #1 - Hexeneinmaleins    Found 44x Not found 0x Note 0x

Found 22 November 2009 DARO-GE found the geocache

Nettes Rätsel, schöner Ausflug - hat Spaß gemacht!
Cache schnell gefunden.


Trade

Out: TB

DFDC [:D]

DARO-GE
#148

Found 09 November 2009 Wuchtel found the geocache

Damit dieses schon etwas länger gelöste Rätsel nicht in der Schublade vergammelt, habe ich einen freien Vormittag genutzt, um auch diese Dose endlich einmal einzusammeln. Das Rätsel konnte ich zusammen mit Tante Google gut lösen. Wink

DFDC Wuchtel

Found 01 February 2009 JamesDoe found the geocache

Da ich eh immer vergesse die Caches hier auf den neusten Stand zu bringen, werde ich jetzt alle Caches hier ins Archiv schicken. Natürlich könnt ihr eure Funde hier nach wie vor loggen, aber sucht nicht nach den hier hinterlegten Daten. 

Die Dosen sind alle auf der anderen Platzform zu finden, im jeweils aktuellen Zustand. 

Gruß aus Godesberg

Jens (Team James Doe)

Found 29 January 2009 Die Asbacher Bande found the geocache

#2048#

Das Hexeneinmaleins hat uns ziemliche Schwierigkeiten bereitet, aber Ende gut, alles gut.

T4TC sagt Die Asbacher Bande

In: Coin

 

Found 05 December 2008 helo57 found the geocache

Hex-Hex  und schon war die Dose heute mit Eifelwally auf unserem morgentlichen Spaziergang gefunden.

dfdc helo57

in:Badetier

out: Coin