Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Puzzel cache

Zederhausbachfloss

door JulieWood_Rabat     Oostenrijk > Steiermark > Graz

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 47° 04.290' E 015° 26.330' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 05. augustus 2005
 Listed since: 11. november 2005
 Laatste verandering: 08. januari 2008
 Listing: https://opencaching.de/OC0A27
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

21 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
2 Bekeken
1 Log picture
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Der Cache liegt im Stadtgebiet von Graz. Die Startkoordinaten sind rein fiktiv.


160 Meter Südlich (183°) des Caches befindet sich der Mittelpunkt des Zederhausbachflosses.
Cache Inhalt:
- Logbuchstreifen

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Zederhausbachfloss    Gevonden 21x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 11. november 2007 Schuhhirsch heeft de cache gevonden

Wir sind sicher schon zum vierten Mal dort gewesen, warum wir den Cache erst heute gefunden haben, ist mir ein Rätsel.
Lustige Idee!
TNLNSL

Gevonden 03. november 2007 Termite2712 heeft de cache gevonden

Wir haben den Cache zufällig gefunden, als er gerade von einem anderen Cacherteam gefunden und geloggt wurde - das heißt: eigentlich haben wir das Cacherteam gefunden, das gerade den Cache gefunden hat [:)]
Ich verspreche aber, daß ich das Rätsel auch noch lösen und das Ergebnis dem Owner mitteilen werde.
TFTC!
Termite2712 + Ingrid

Gevonden 03. november 2007 Mausbiber heeft de cache gevonden

ich glaube da sollte eine karte umgeschrieben werden! [:D]
TFTC
lg die mausbiber
susanna & heinz

Gevonden 27. oktober 2007 meliponini heeft de cache gevonden

Irgendwie schlich sich immer ein Denkfehler ein.
Vor kurzem ging mir dann endlich ein Licht auf (die von Anfang an ausgeschlossene Lösung war doch richtig [}:)]).

TFTC meliponini

Gevonden 10. februari 2007 oe6jwd heeft de cache gevonden

Gemeinsam mit Team SKIPP976 endlich gefunden....

TFTC
*KD* & Kerstin

Afbeeldingen voor deze log:
GCQ10Z_microGCQ10Z_micro