Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Puzzel cache

Städtetreffen

door TeamBlack     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Recklinghausen

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 36.810' E 007° 11.920' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: geen behuizing
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 05. juli 2005
 Listed since: 13. november 2005
 Laatste verandering: 25. april 2019
 Listing: https://opencaching.de/OC0AF7
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

55 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
1 Maintenance log
6 Volgers
0 Negeerders
611 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)  ·  English

Die oben angegebenen Koordinaten sind nicht die des Caches, sie führen mitten in die City von Recklinghausen.
Irgendwo in der City von RE trifft man auf folgende Städte:

Berlin, Köln, Magdeburg, Stettin, Hamburg, Dresden, Königsberg, München, Leipzig

Um den Cache zu loggen, sendet uns bitte die Koordinaten des Denkmals.

Happy hunting

TeamBlack

Afbeeldingen

dies müsst Ihr finden
dies müsst Ihr finden

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Städtetreffen    Gevonden 55x Niet gevonden 0x Opmerking 1x Maintenance 1x

Gevonden 08. oktober 2019 Lichtinsdunkel heeft de cache gevonden

Das gesuchte Objekt konnte ich heute entdecken.

Vielen Dank für die schnelle Logfreigabe und den Cache,
Lichtinsdunkel

Gearchiveerd 25. april 2019 TeamBlack has archived the cache

Ab ins Archiv, bei geocaching.com weiterhin logbar.

Gevonden 25. december 2016, 15:05 M.W.2812 heeft de cache gevonden

Zusammen mit JW8912 war ich in Recklinghausen unterwegs. Durch Zufall sind wir hier vorbei gekommen und da ich wusste, das es ein Fragezeichen dazu gab, wurde die Aufgabe erledigt und die Logfreigabe angefragt. TFTC

# 94

Gevonden 14. juni 2016 Bambinicky heeft de cache gevonden

Bei geo-caching geloggt

Gevonden 07. november 2015 Killekalle heeft de cache gevonden

Diesen Cache habe ich am 07.11.2015 bei Gc.com geloggt. Nun hole ich das bei Oc.de nach.

Vielen Dank für den Cache
Killekalle